Välkommen till min nya blogg?

HEJ för första gången!

Jag har tänkt på att det står ju jämt "välkommen till MIN nya blogg"
tänk om man är fler än en ;oooo
den ni. hade ni inte tänkt på.

Om ni undrar varför jag har valt att just "man måste våga för att vinna"
så är det för att det stämmer så j*vla bra.
Ett motto som jag verkligen följer.


För övrigt så gillar jag musik med Erik Grönwall och EMD.
Jag vill inte kalla mej et STOOOOORT fan utan jag väljer
att säga att jag gillar deras personligheter, musik och kärkek.








En bild från när jag var i Cypern i maj.

hörs! / LINN

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, min underbara superfina kusin! saknar dig <3

2010-08-29 @ 20:58:09
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0