Man kan tro att jag är lat...

men jag aktiverar mej faktiskt med att spela basket och ganska så
regelbundet vara ute och gå/springa.

på tal om basket så börjar min första riktigs träning idag!
Lite taggad är jag.

Jag är den som  flåsar som en fucking gris fast jag tycker det är lika jobbigt som
alla dom andra att springa. Jag blir också alldelens knall röd i ansiktet och svettas som bara den.

Sen är det ju det där som alla tjejer vet.
När trosorna skär in så förjävligt i det vi kallar
stjärten, anus, rumpa, bak, arsel mm.
Kan vara det jobbigaste som finns.
Sen så ska man på ett så diskret sätt som möjligt
försöka "dra ut dom"..
Och det brukar ju gå som det går för min del.

Nu ska jag ta det så chill som möjligt.
Eller ja, försöka hitta hemkunskaps boken
med hemkunskaps läxan i vi har tills imon :D

Sen som jag sa, basketträning!

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0