två skitdagar.

Har haft två riktiga skitdagar. Ingen bra start på veckan med andra ord. Morgondagen ska bli bättre i alla fall. Hoppas jag. Kvällen kan ju ta sej då jag ska på dans fast jag inte vill längre. Kan ingenting. Usch & fy & blä. Nu ska jag.... Don't know. Försöka plugga till någonting, men vet inte till vad? Asså åhhh allt är så rörigt just nu. Stackars personerna i min omgivning. Bitchblickade hur många männiksor som helst på bussen idag utan att märka det. Det värsta var att jag gjorde det mot tre tjejer som sedan visade sej skulle börja i våran klass idag, stackars. Lite pinsamt men dom kanske inte såg. Hoppas jag. Somsagt jag får skylla på min skitdag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0