läget just nu.


  • Jag mår piss och har ont i mitt jäkla öra som jag hade förra hösten också. Sådär från halsen till örat vidare till tinningen. Två månader hade jag ont förra gången..
  • Magen strejkade som fan nyss så att jag inte kunde stå upp.
  • Vi har uteidrott imorgon typ sjuhundra mil ifrån skolan. Det sägs även bli regn. Såklart.
  • Imorgon är det dans igen med en ny lärare som suger apa och jag kommer inte ihåg ett enda steg.
  • Idrottslektionerna är alltid i tre timmar. (Say whaaaat?!)


  • Frisör är veeerkligen det jag vill ha som yrke.
  • Jag fick mina första frisörsaxar igår (!)
  • Dom flesta lärarna är hur sköna som helst!
  • Jag slutar halv tolv två dagar i veckan.
  • Imorgon ska jag färga håret på salongen (om jag överlever idrotten vill säga.)
  • I helgen ska jag till huvudstaden.
  • Idol har dragit igång igen!
Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem är er nya danslärare och hur ska du färga håret? :)

2011-09-06 @ 19:43:18
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0