det var väl lite att ta i med det missnöjda inlägget igår.

ag måste fått tillbaka min "EMD-feber" igår. När dom sa att Eric Saade vann så vet jag inte hur många fula ord det hoppade ut ur min mun. Kändes som jag var nyss fyllda 13 igen och älskade EMD mer än annat.
'
Jag skulle kunna diskutera varför Danny skulle ha vunnit mot Eric hur länge som helst, eftersom många säger att det är samma sak. Visst, musiken till Erics låt var poppig osv. men texten?! Det är ju bara en fortsättning på förra årets manboy - han sjunger om något han redan är. För att vara ytterst kritisk så tycker jag hans röst inte var något vidare igår heller. Jag har varit och sett han åtminstånde en gång, och med det kan jag säga att han är en sån som vet så väl att han är snygg och flickfavorit, alldelens för väl. Genom den här vinsten så kommer han ju fortsätta i samma spår.
'
Jag kan lyssna på Eric annars, men när det stod mellan honom och Danny så var mitt val ett lätt val. Nu blev plötsligt detta en liten diskution med mej själv, men hoppas ni gillar't!
'
Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med, Popular lät precis som manboy! ;)

2011-03-13 @ 18:45:17
URL: http://hannaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0