på inköpslistan står det:

TÅRTBOTTEN + TILLBEHÖR.

Yes, för imorgon ska det bakas tårta. Gissa varför? Jo, för jag själv fyller 16 år. Glöm inte att gratta mej! Tänkte först säga att 16 inte är en speciell ålder, men kom snabbt på att det är ju då man får börja övningsköra! Det tycker jag är väldigt läskigt. Jag vill inte egentligen, för jag vet hur det kommer gå men hela släkten nästan tvingar mej så jag antar att jag inte har något val. Jag ska försöka se till att jag har en bra dag imorgon i alla fall (fast jag har stökigt rum..) Jaja, slutjatat tycker jag.
Min 15-års dag tårta.
Kommentarer
Postat av: MOA

det är sjuuukt roligt att övningsköra :)

2011-06-17 @ 17:51:12
URL: http://moawikstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0