Inte blev det någon fika igår inte!

När mamma och jag åkt en ganska lång stund i våran bil så stannar plötsligt mamma och säger att jag måste ta på mej en ögonbindel. Jag får lite smått panik och undrar varför. Mamma börjar köra vidare och jag har såklart ingen aning om vart jag är. Vi stannar någon stans och jag kliver ur bilen och någon tar tag i min arm och börjar leda mej. När jag äntligen får ta av ögonbindeln så ser jag Mikaela och Anna stå och småskratta. Dom filurerna. Dom överraskade mej rejält och bjöd på tacos. Sedan kollade vi på film och åt massor av godis! Sen hade mamma packat en väska med kläder i smyg eftersom jag också skulle sova där. Allt detta för att lilla jag nyss fyllt år. TACK TJEJER ♥

(Att jag somnade klockan fyra och skulle upp halv nio idag kan vi ju ignorera.)







Snyggast.








Kommentarer
Postat av: Anna

haha wooops, så det kan gåååå (A)

men hoppas du hade kul iaf :)

& att du inte somnade i kyrkan ;) HAHA.



<3

2011-06-19 @ 19:45:09
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0