vilken dag!

Drog och shoppade med min vän Camilla i ungefär 4 timmar sen åkte
vi hem till henne och grejsa lite med håret och spela piano/gitarr.
Bör tilläggas att bussen var hela 30 minuter sen men som tur var fick vi åka gratis!
Jag har haft jätteroligt idag. Behövdes verkligen.
Imorgon väntar en heeel skolvecka. Hoppas bara vi inte får veta av något prov eller
liknande bara. Jag har fortfarande ont i halsen, därmed får jag se om jag tränar imon.
-
Nu ska jag kika igenom det jag har "missat" på datorn eftersom jag varit
"upptagen" hela dagen. Sen hoppas jag att jag kan somna. Har nästan alltid svårt
med det söndag till måndag. Med det säger jag Gonatt!
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0