tid hos frisören

Slutade tidigt idag. Väldigt kallt när jag gick hem. Om någon timme måste jag ut igen och gå till stan för att klippa mej. Jag vet dock inte riktigt hur jag vill ha det. Förut hade jag ju långt och väldigt uppklippt hår som man tyckte var jätte snyggt för några år sedan. Jag tröttnade helt enkelt på det uppklippta och bestämde mej för att klippa kort.
Alltså ville jag klippa så kort så att det inte blev några ökade längder kvar, så att det kunde växa ut igen, utan att vara uppklippt. Jag klippte för någon månad sen lugg som nu också växt ut. Det är ingenting jag vet att jag vill klippa nu. Det blir säkert lite toppning och snedbena igen, har ju mittbena nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0