snäll bror har jag

Jag hade önskat mej i julklapp att gå på idol live-turné i Gävle. Jag fick tyvärr inte det.Jag ville köpa ändå men tänkte att det inte var nå kul att gå ensam. Då kommer min bror hem en dag och säger att hans kompis frågade om han ville följa med på just det, med en meet&greet biljett! Jag kämpar ännu en gång att få med mej någon, men misslyckas. Sen finns det inte såna biljetter kvar. Men jag var ju såklart glad ändå att jag fick träffa Jay två gånger och Daniel och dom andra idolvännerna. Jag gick ju och va lite smått avis igår eftersom han var på konserten och det visste han om. Då kommer min bror hem med den här från Danieloch jag blir glaaaad :)
-
Kommentarer
Postat av: Linnea

Men gubben! tagit autograf till dig, världen sötaste! Gubbeeeeeeeeen!

2011-01-23 @ 18:48:13
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0