shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vilken dag!

Slutade tidigt, gick hem och insåg att Jay och Minnah var i min stad. I MIN STAD! Sen insåg jag att det var 30 minuter tills dom skulle uppträda. Bad Kajsa att skynda sej till mej och sen vidare till stan. Satan i gatan vad fort vi gick!
Hann se en skymt av grymmaste Jay och även Minnah, fett coolt. Efter många om och men så gick jag också hem till farmor min och färgade hennes hår. Nu är jag precis hemkommen därifrån och försöker landa. Kan liksom inte förstå mej på min spontanitet. Det bästa av allt är att jag på fredag ska träffa Jay och Minnah. Så jäkla kul! Dom har ju konsert på lördag, men jag har tyvärr ingen att gå med. Men om jag nu träffar dom på fredag så är jag jäkligt nöjd ändå! Nu ska jag försöka smälta det som hänt (haha) och senare ringa och prata med vännen min vid namn Camilla
om hur det blir på fredag. Långt inlägg blev det. Men det skiter jag faktiskt i!
-
Man ser inte så mycket men ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0