jag är en mästare...

...på att sätta i halsen.
Som idag tex. så satt jag och släkten och åt mat och jag helt plötsligt
får en hostattack. Jag satt då potatis i halsen liksom, potatis?
Det värsta är att nästa tugga jag ska ta så händer samma sak fast
tusen gånger värre. Jag börjar hosta och flyger upp och gör
av misstag världens "hej jag har magsjuka och spyr en gång i minuten ljud"
samtidigt som alla högt sjunger en snapsvisa.
Det värsta var nog ändå att jag lära springa iväg på toan, ( vägen till toan: snuddar
vid julgranen och den vinglar till snubblar nästan över dom
två hundar som busar med varandra) och hosta ännu mer. Ja,
inte det lättaste att vara mästare på att sätta i halsen inte.
-
Okej, det sistnämnda överdrev jag lite med, men ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0