var är mitt liv? (varning för depp inlägg.)

Nu är jag på botten. Jag vet det nu. Jag kan inte säga en enda positiv sak. Fattar ni, inte en enda! Inatt somna jag, och sen vaknade och trodde att klockan var närmare 6 en det visade sej att den var halv 2 och jag bara sovit en halvtimme. Somnade om som tur var och drömde att jag kom försent till nationella och att provet gick skit. Vaknade sedan av väckarklockan... Kunde knappt ställa mej upp, hade sån fruktansvärd träningsvärk i rygg och baksida lår. Efter massa tjafs här hemma kom jag till skolan. Gjorde provet och tyckte att det gick bra ändå tills jag pratar med dom andra efter provet och märkte att jag svarat fel på många frågor, varav en var viktig (för mej). En kamp var det att gå hem idag, med min onda kropp. Kommer hem och inser att jag hatar att vara hemma. Nästan lika mycket som att vara i skolan just nu. Ingenting funkar. Det är spärrar på varenda grej jag tänker göra. Välja gymnasium på datorn- tappat bort inloggningsuppgifterna, plugga SO- tappat bort mina läsglasögon, ta tabletter- som jag tagit i en vecka och som inte hjälpt ett skit, försöker berätta att allt är skit- då är jag bara gnällig, går upp på mitt rum- hur stökigt som helst, sätter mej i den lortiga sängen och skriver det här. Jag måste egentligen plugga, för det är avgörande om jag får behålla mitt VG i SO eller inte.... Fan fan fan. Jag klarar inte av det här på egen hand. Alla bara bråkar och tjafsar här hemma. Träningarna går skit (dags att lägga skorna på hyllan?) Jag sover dåligt... Vad ska det bli av mej? Jag har drömmar. Men hur ska man lyckas med dom när allt bara går åt helvete? Har även haft "den tiden i månaden" i hela en och en halv måndad, därav tabletterna, som ger en massa biverkningar, men som inte fungerar! Vat är mitt liv på väg? Eller rättare sagt, var är mitt liv?
Kommentarer
Postat av: johanna

känner exakt likadant, snacka med mig om du vill..

2011-02-08 @ 14:11:23
Postat av: sofie

kom hit gumman

2011-02-08 @ 14:41:48
Postat av: elin

ååh gumman , du vet att jag finns om du behöver emj. du är en sån underbar person och du ska inte behöva känna sådär !! Även om du inte ser det just nu , så vet jag att du kommer uppnå alla dina mål , för just så fantastisk är du !! <3

2011-02-09 @ 19:41:58
URL: http://elinwestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0