en dag med johanna.

Jusdet. Idag har jag varit och shoppat, ätit, spelat in sköna videos med tjejen vid namn Johanna! En helt ok fredag med andra ord. Så jääääkla skönt med helg! Blir några hårfärningar i helgen också. Inte på mej själv dock, fast det skulle behövas. Fick btw. ett par skor med mej hem idag. Väldigt behövligt då mina converse är trasiga- jag får skavsår av dom. jävligt kallt är det också, så fick bli något varmare skor än converse denna gång. Nyss reagerade jag när dom nämnde ordet frisör på tv:n. Helt wierd alltså. Jag vill detta så sjukt mycket. Klippa hår, fyfan vad kul!

Ja, det var lite som jag hade på hjärtat nu. Ska väl snart slå av datorn och försöka få mej en liten blund.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0