permanent & övningskörningskurs.

Idag fick jag mitt tjocka hår permanentat av Linnéa och Matilda, utan permanentvätska dock. Resultatet blev inte så bra då mitt hår aldrig torkade men lite roligt såg det allt ut. Funderar på att permanenta mej på riktigt, men stora spolar så att det blir stora lockar. Skulle vara nice att prova men nackdelen är ju att det växer bort. Fast iof så måste man ju våga för att vinna!
'
Direkt när jag stannade med bussen så for jag, mor och far min till en övningskörningskurs som inte var så roande. Det varade i tre hela timmar och jag höll verkligen på att somna. Imorgon är det lucia och jag slutar halv tolv.
Det kallar jag skönt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0