visste ni...

att jag vill - öppna en frisörsalong i sthlm
att jag har - panikångest
att min senaste kyss - aldrig har varit
att jag lyssnar mycket på - svenska låtar som berör
att jag funderar på - att jag funderar på så mycket
att jag pratar – mycket när jag mår bra
att jag inte gillar – "hej jag är snygg" människor
att min första riktiga kyss – aldrig har varit
att jag avskyr när folk snackar - för mycket skit om andra
att kärlek är – en jävla skit farlig underbar grej
att jag gillar – att vara annorlunda men ändå en i mängden
att jag alltid kommer att - minnas mina "EMD år"
att jag är förälskad i – choklad
att sist jag grät var – någon dag sen
att min mobiltelefon är - bredvid mej
att när jag vaknar på morgonen – så är det första jag gör att kolla på klockan 
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna, tvättar bort sminket och eventuellt rengör ansiktet
att idag har jag – haft besök av Mikaela och hennes syster
att jag just nu tänker på - hur det skulle vara att få prata helt ostört med Danny men kom på att jag redan gjort det
att i kväll ska jag - försöka sova
att i morgon kommer jag – vara nervös som fan
att jag hoppas – att min dröm slår in
att jag verkligen vill- flytta till Stockholm
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0