sommaren är slut. danny likaså.

Nu var den här sommaren över. Vädret har inte varit det bästa men den har varit grym endå. Jag har knytit en hel del nya kontakter och verkligen haft skitroliga dagar, mest tack vare Danny. Utan honom skulle jag ha suttit hemma i princip hela sommaren och inte alls testat mina vingar. Nu ska jag inte vara en sån här "utan Danny hade jag inte kunnat leva" men faktiskt, utan honom hade min sommar sett helt annorlunda ut. Jag har lärt mej så mycket. I förrgår hade han sin sista riktiga konsert. Den var grym. Eller nej. Den var grymmast.

Jag är inte som alla andra fans som sitter och skriver i detalj vad Danny har sagt och inte sagt när jag träffat honom. Men bara för att jag någonstans ska kunna blicka tillbaka på sommaren som varit så tänker jag göra ett inlägg om min Danny-sommar. Jag vet att jag bara är en i mängden för honom, men av hans små ord som blir så stora mår jag bra av. Han är inte "bara" en grym artist med en jävlans massa utstrålning och en röst som slår det mesta. Han är också en människa. En människa med ett väldigt stort hjärta. Han hade aldrig tex. behövt skaffa en bilddagbok där han delar med sej av sitt liv och svarar fans i privata meddelanden. För vilken annan artist gör egentligen sånt? Först tänkt jag att "jaja, han får väl säkert hur mycket betalt som helst" men sen när det visade sej att det inte alls var så, så förstod jag verkligen hur stort hjärta han har. Han gör det för våran skull. För hans fans skull. För DIN skull. För MIN skull. På signeringar och liknande skulle han egentligen bara skriva hans auotograf för miljonte gången och hålla munnen stängd. För det är hans jobb. Men med det där lilla extra. Dom små orden som jag sa förut, som blir så stora. Det slår allt. Dom gör att jag tänker fortsätta lyssna på hans musik, ta in hans texter och le åt orden han säger. Det tänker jag göra så länge jag mår bra utav det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0