OCH NU SKA JAG IAF FÖRSÖKA SE DET POSETIVA

Nu har jag bara skrivit om min halsflussöroninflamationförkylning några dagar.
Men jag mår ju fortfarande inte bra.

Jag ska iaf berätta en rolig grej jag ska göra!
Jag ska nämnligen åka till Götebooorg i December =)
i tre dagar.
Igår såg jag också att just när vi ska åka dit så sänder dom ju
Idol från Scandinavium!
Så papppyy och jag försökte att leta biljetter, men tyvärr fanns
det bara biljetter bakom scenen kvar.

Ser iaf fram emot det mycket!
Vad vi ska göra (jag och famlijen)
är att vi ska gå på Liseberg.
Hoppas det är lite snö då!
Såklart ska jag försöka få med dom på en liten shoppingrunda också!



LINN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0