Girlnight!

Tjooooooooo!
Helt plötsligt idag i skolan skulle alla iväg på bandy?
Vi tjejer hade ju värsta planerat massa grejer eftersom vi
brukar sluta tidigare på fredagar.. Men vi pratade med
våran lärare och vi behövde bara kolla lite på bandyn!

Sen åkte jag my friends Elin och Johanna hem till mej, och
jag gjorde slingor på johanna och fixade hennes hår!

Sen hämtade vi Emma och åkte moppe och åt.
SNACKA OM KALLT! (tights+minusgrader=....)

Sen bowlade vi!

Efter det åkte vi hem till mej.
FYSATAN VAD KALLT DET VAR!
Vi drack varm choklad och spelande "med andra ord".

När vi hade slutat spela så var jag så inne i spelet fortfarande, och när jag
skulle fråga vart den sista muggen (som jag skulle plocka undan) var så sa jag:
-Vart är det sista glaset?
- mugg. Svarade min hjärna då.

Ni som vet vad "med andra ord" är fattar.

Tjejorna åkte hem för ett tag sen.

Här kommer bilder!








Johannas kommentar: hair in action!











Emma tappa pengar i glassen (y)







Emma och jag bjuder!



Nu ska jag kika vidare lite på datorn och sen förhoppningsvis sova!

 

 

LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0