BLÅSER DET NÅGOT DÅ ELLER ?!

Ja, fyfaaaan!
Nu när jag skulle cykla hem, så gick det nästan inte!
Det blåser nå förjävligt så jag till och med lära gå med cykeln ett tag!
Det värsta när det blåser är alla löven nu såhär på hösten.
För när jag skulle cykla nu, så kom det säkert tusentals löv blåsandes
mot mitt ansikte! Det kändes som vassa stenar.
Nu när jag sitter inne, verkligen hör jag hur det blåser ute.
Läskigt.

nu ska jag äta ballerina kladdkaka vanilj



Och klippa folie, eftersom jag ska slinga my friends johannas hår imon!




Imon dessutom så ska jag, elin, emma och johanna käka och bowla tsm!
kameran hänger också med!







ooold pictures!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0