Allt flyter


Det blev en kul kväll igår ändå!
cyklade till my friend sofie, snackade lite.
Sen cyklade vi med hanna & lina till ica.
Där kom miriam och lisa.
(Som att dom som inte känner mej vet vilka det här är? men ändå;)
haha.

Sen så cyklade vi hem till linna och kollade på "allt flyter".

Jättelängesen jag umgicks med folk..
Så det var kul!
_____________________________________________________________________________

Idag.... Måste jag väl titta liiiite på vad jag ska kunna till NO-provet
på tisdag! usch, fy och blä. Sen jag började sjuan har jag tyckt
att NO är så ologiskt... och tråkigt för den delen.


Hoppas den här söndagen har nån överraskning att bjuda på iaf!
Om inte så kan jag väl överraska mej själv med en liten shoppingtur.
Om jag orkar dvs.


hmm. vad ska jag bjuda på för bild då... ?


tar en bild från i somras.. FYFAAAAAAN vad jag vill ha sommar och vara brun!

 

 

LINN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0