STOCKHOLM?

Jag trodde jag var på bättringsvägen men nejnej.
Idag vaknar jag upp och har jätteont i örat!
Har haft ont i öronen i ungefär två veckor nu.

Jag är mest ledsen och irriterad över att jag ska på en
shoppingtur till Stockholm imon..
Jag vet fasiken inte hur det kommer gå..
Mamma skulle ringa till sjukhuset om ett tag..
Men jag får väl säkert ingen tid idag.

Fyfan vad tråkigt!
Och jag kan ju inte liksom bara stanna hemma när vi har bokat och allt?

Någon som vet vad jag kan göra :(
Skulle bara kunna lägga mej på golvet och gråta nu.

Btw. så gick brandlarmet igång alldelens nyss också,
och jag är ensam hemma. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL.

BAJSKORV.




LINN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0