SOM EN BLIXT FRÅN KLAR HIMMEL...

Så funderar jag på att sluta blogga.
Inte många besökare och definitivt inte många kommentarer.
Jag skulle vilja skriva bara om positiva och roliga saker, men det kommer
jag nog inte kunna göra förens jag gått ut skolan.
Jag vet faktiskt inte varför jag bloggar riktigt.
Jag tänkte som sagt från början att jag skulle skriva om mina roliga
tankar och funderingar.. Men ja. Det blir bara om skola och plugg
eftersom det till mesta del styr mitt liv.
Mina fingrar bara skriver om alla läxor och prov jag har, men vem tycker att det
är kul att läsa om det?
Inte jag i alla fall. Ändå kan jag på nåt vis inte styra det.
Jag vet inte. JAG VET FÖRFAN INTE!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker inte du ska lägga ner en sådan cool blogg ;) Jag läser den och jag gillar den! :) (sen att man glömmer att kommentera är en annan sak, förlåt(a) )

2010-11-23 @ 18:18:29
URL: http://hannaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0