IBLAND MÅSTE MAN STRUNTA I ALLT PLUGG

han med allt gaaanska så bra idag.
inte att plugga svenska och spanska dock.
men spanska satsar jag bara på G och svenska har jag redan
VG i..
tänkte satsa på mvg först, men det är försent nu känns det som.
för jag kan inte plugga in alla dessa j*vla författare, men jag älskar att skriva!
men tyvärr tror jag det inte lyfter betyget..
jag känner bara att den här veckan har varit så jäkla jobbig.
både med allt pluggande och privat.
ibland säger det bara stopp.
jag måste då lyssna på mej.mej.mej själv.
för vad gör det att man missar ett prov eller två om 100 år?
jusdet. mitt i allt så måste man faktiskt leva också.
en bild som jag tycker jag ser jättekonstig ut på.. HAHA

LINN
Kommentarer
Postat av: elin

tycker du ser superfin ut !!

plus att jag tycker det är skönt att höra att du tar det så, jag vet hur viktiga betygen är för dej och jag vet hur hårt du kämpar för att vara så duktig som du är ! Men jag måste faktist säga att det kännns bra att du kan säga så om ett prov ! Inte för att du är nån överpluggis men liksom för att jag tycker det är bra för dej att ta det lugnt då och då , du är den som verkligen förtjänar det !!!

2010-11-20 @ 00:04:15
URL: http://elinwestrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0